Laboratorul de realitate virtuală

Descriere proiect:

Nevoia/problema căreia îi răspunde proiectul:
Asociația SNS & Liceul Tehnologic Anghel Saligny Bacău Realitatea virtuală îşi găseşte din ce în ce mai multe utilizări în domenii diferite, iar învăţământul este unul dintre ele. De altfel, elevii şi-au exprimat interesul de a învăţa cu ajutorul realităţii virtuale şi a trăi şi înţelege momente istorice sau procese fizice şi chimice prin intermerdiul headseturilor VR. Într-un studiu realizat în S.U.A., atât elevii cât şi studenţii s-au arătat interesaţi să înveţe prin VR pentru că le oferă o nouă perspectivă, o nouă posibilitate de a înţelege lumea din jurul lor şi, în plus, se familiarizează astfel cu o nouă tehnologie. Proiectul isi propune realizarea unui laborator de realitate virtuala (VR) si de realitate augmentata (AR) în vederea stimulării interesului elevilor pentru disciplinele STEM (Ştiinţă, Tehnologie, Inginerie şi Matematică) dar nu numai, pentru a putea pune la dispoziția elevilor metode cât mai inovative de cercetare, învățare și aprofundare. Un alt scop este acela de a stârni curiozitatea, creativitatea, colaborarea atât a elevilor cât și a cadrelor didactice. În concluzie, elevii pe de o parte, dar si cadrele didactice, pe de alta parte, vor descoperi astfel dimensiuni noi ale procesului de învățare și aprofundare, de creare și predare, departe de stilul rigid mult invocat în ultimii ani. Proiectul se adresează tuturor elevilor cu vîrste cuprinse între 14 și 19 ani si cadrelor didactice din cadrul liceului interesate de găsirea de metode inovative în predare  și de construirea de noi tipuri de material si metode didactice, indiferent de disciplina de studiu iar pe termen lung generațiilor următoare de elevi. Se aşteaptă ca proiectul să contribuie la îmbunătăţirea abilităţilor STEM în rândul elevilor, concomitent cu reducerea abandonului şcolar timpuriu şi creşterea alfabetizării matematico-ştiinţifice, precum şi la dezvoltarea abilităţilor tehnice şi profesionale, a celor de cercetare si comunicare, sporind astfel viitoarele oportunităţi de angajare ale absolvenţilor. Întreaga activitate se va desfășura într-un cadru inovativ și prietenos, care va îmbina lecții din curricula clasică cu  joaca, făcând astfel predarea lor mult mai atractiva atât pentru profesori cât și pentru elevi.
Durata proiectului:
1 an
Date de contact a persoanei de legătură:
Fundatia Comunitara, fundatiacomunitarabc@gmail.com
Obiectiv financiar:
10000
Aleargă Susţine

Ambasadori proiect:

Acest proiect nu are ambasadori

Alergători proiect:

Cursa comunitatii
#Nume
1LICEUL TEHNOLOGIC "ANGHEL SALIGNY" BACĂU - LTAS

Susţinători proiect:

Acest proiect nu are susţinători
Distribuie: