SMART Club

Descriere proiect:

Nevoia/problema căreia îi răspunde proiectul:
Numele organizației/ unității de învățământ/ grupului de inițiativă care aplică: Școala Gimnazială Căiuți, Bacău Proiectul își propune sa testeze o metoda de invatare interactiva, si atractiva pentru copii, îmbinând in mod armonios cunostintele dobindite in orele de la scoala, cu învățarea experimentală, si nu in ultimul rând, implicând tehnologia specifica sec XXI - internet, blog, tabletă, smartboard! Vor fi create doua cluburi in scoala in care elevii vor descoperi magia tehnologiei la Clubul de Robotica si magia calatoriei, a fotografiei si a comunicarii la clubul Artistului Calator. Obiectiv general Asigurarea unor conditii de dezvoltare egale in mediul rural ca cele din scolile din mediul urban Obiective specifice ● Promovarea unei imagini pozitive a stiintelor in randul celor 380 de elevi de la Scoala Gimnaziala Caiuti in decursul anului scolar 2018-2019 ● Creșterea calității predării materiilor științifice a minimum 5 profesori, cadre didactice la Scoala Gimnazială Căiuți in anul scolar 2018-2019 ● Cresterea interesului elevilor din Scoala Gimnaziala Caiuti la disciplinele din domeniul științelor sporind asimilarea lor in invatamantul primar si gimnazial. ● Realizarea a 14 lectii interactive la disciplinele TIC, matematica, fizica, chimie, biologie, geografie, educatie tehnologica ce vor putea fi folosite in anii scolari următori Elevii vor fi implicați în propria învățare, vor înțelege școala ca făcând parte din realitatea înconjurătoare, iar experiențele dobândite vor contribui la motivarea intrinsecă a elevilor și le va trezi dorința de învățare. La acestea, se adaugă, în primul rând, că tableta, smartphone-ul sunt obiecte îndrăgite de ei, dar mai puțin folosite în scop educativ, învățarea poate fi plăcută și atractivă, pot primi și oferi învățare de calitate într-un timp scurt, dar de lungă durată. Elevii vor dobândi competențe digitale necesare în orice domeniu de activitate, pe termen lung, iar pe termen scurt, competențele specifice din Curriculum-ul Național vor fi formate și dezvoltate printr-un program de învățare experiențială ce dorim să mențină vie dorința elevilor de a învăța. Activitatile acestui proiect promoveaza educația non-formala si experientiala.In aceasta era a informatiei competentele digitale sunt esențiale pentru o dezvoltare armonioasa. Fiecare activitate a fost proiectata avand ca prioritate multidisciplinaritatea.
Durata proiectului:
1 an
Date de contact a persoanei de legătură:
Fundatia Comunitara, fundatiacomunitarabc@gmail.com
Obiectiv financiar:
2000
Aleargă Susţine

Ambasadori proiect:

Acest proiect nu are ambasadori

Alergători proiect:

Stafeta
#Nume
1SMART Club
Cursa copiilor
#Nume
1Alin-Iulian Matei
2Delia Agachi
3Delia Lungu
4Denisa Petruta Damian
5Florentina Guriță
6Madalina Ivan
7Teodora Chivoiu

Susţinători proiect:

Acest proiect nu are susţinători
Distribuie: