SMART Club
Descriere proiect:
Nevoia/problema căreia îi răspunde proiectul:
Numele organizației/ unității de învățământ/ grupului de inițiativă care aplică:
Școala Gimnazială Căiuți, Bacău
Proiectul își propune sa testeze o metoda de invatare interactiva, si atractiva pentru copii, îmbinând in mod armonios cunostintele dobindite in orele de la scoala, cu învățarea experimentală, si nu in ultimul rând, implicând tehnologia specifica sec XXI - internet, blog, tabletă, smartboard!
Vor fi create doua cluburi in scoala in care elevii vor descoperi magia tehnologiei la Clubul de Robotica si magia calatoriei, a fotografiei si a comunicarii la clubul Artistului Calator.
Obiectiv general
Asigurarea unor conditii de dezvoltare egale in mediul rural ca cele din scolile din mediul urban
Obiective specifice
● Promovarea unei imagini pozitive a stiintelor in randul celor 380 de elevi de la Scoala Gimnaziala Caiuti in decursul anului scolar 2018-2019
● Creșterea calității predării materiilor științifice a minimum 5 profesori, cadre didactice la Scoala Gimnazială Căiuți in anul scolar 2018-2019
● Cresterea interesului elevilor din Scoala Gimnaziala Caiuti la disciplinele din domeniul științelor sporind asimilarea lor in invatamantul primar si gimnazial.
● Realizarea a 14 lectii interactive la disciplinele TIC, matematica, fizica, chimie, biologie, geografie, educatie tehnologica ce vor putea fi folosite in anii scolari următori
Elevii vor fi implicați în propria învățare, vor înțelege școala ca făcând parte din realitatea înconjurătoare, iar experiențele dobândite vor contribui la motivarea intrinsecă a elevilor și le va trezi dorința de învățare. La acestea, se adaugă, în primul rând, că tableta, smartphone-ul sunt obiecte îndrăgite de ei, dar mai puțin folosite în scop educativ, învățarea poate fi plăcută și atractivă, pot primi și oferi învățare de calitate într-un timp scurt, dar de lungă durată.
Elevii vor dobândi competențe digitale necesare în orice domeniu de activitate, pe termen lung, iar pe termen scurt, competențele specifice din Curriculum-ul Național vor fi formate și dezvoltate printr-un program de învățare experiențială ce dorim să mențină vie dorința elevilor de a învăța.
Activitatile acestui proiect promoveaza educația non-formala si experientiala.In aceasta era a informatiei competentele digitale sunt esențiale pentru o dezvoltare armonioasa.
Fiecare activitate a fost proiectata avand ca prioritate multidisciplinaritatea.
Durata proiectului:
1 an
Date de contact a persoanei de legătură:
Fundatia Comunitara, fundatiacomunitarabc@gmail.com
Obiectiv financiar:
2000
Ambasadori proiect:
Acest proiect nu are ambasadori
Alergători proiect:
Stafeta
# | Nume |
---|---|
1 | SMART Club |
Cursa copiilor
# | Nume |
---|---|
1 | Alin-Iulian Matei |
2 | Delia Agachi |
3 | Delia Lungu |
4 | Denisa Petruta Damian |
5 | Florentina Guriță |
6 | Madalina Ivan |
7 | Teodora Chivoiu |
Susţinători proiect:
Acest proiect nu are susţinători
Distribuie: