ROBOTICS

Descriere proiect:

Nevoia/problema căreia îi răspunde proiectul:
Numele organizației/ unității de învățământ/ grupului de inițiativă care aplică: Școala Gimnazială Nr. 1 Tg. Ocna Proiectul presupune înființarea unui club de robotică în cadrul școlii, care să ofere elevilor oportunitatea de a folosi tehnologia roboticii. Clubul Robotics își propune stimularea interesului elevilor pentru matematică, fizică, informatică, prin familiarizarea acestora cu anumite concepte din domeniul roboticii, cu modul de construire a unui robot, ușurința cu care poate fi asamblat, formarea de cunoștințe și competențe de bază din acest domeniu. Activitatea se adresează elevilor cu vârste cuprinse între 8-15 ani, care vor lucra individual și pe echipe, utilizând componente din  kitu-ri de robotică – motoare pas cu pas controlere, senzori și software  specifice, pe grupe de vârstă 8-11 ani și 11-15 ani. Activitatea se va desfășura o dată pe săptămână, separat pe categorii de vârstă, cu o componentă teoretică urmată de activități practice de asamblare și testare de componente și  machete de roboți. Săptămânal se vor efectua activități teoretice și practice după programul de lucru al elevilor. La fiecare grupă, cadrul didactic va fi ajutat de voluntari, elevi de liceu de la profilul matematică-informatică. Obiectivul principal al proiectului este formarea capacităților tehnice și științifice a elevilor utilizând creativitatea , imaginația și  competențele  digitale ale acestora , folosind știința și cele mai noi tehnologii. Activitățile clubului vor fi legătura dintre teoria și legile din domeniile științelor cu activitatea practică, care în domeniul roboticii este viitorul tehnologiilor. Printre elementele inovative aduse de proiect se numără și: -    motivarea şi instruirea elevilor în domeniul electronicii, roboticii, mecatronicii și  informaticii, axându-se pe complexitatea şi aplicabilitatea acestora; -    stimularea interesului pentru matematică, fizică, informatică, utilizând creativitatea și imaginația acestora, beneficiind de oportunitățile erei digitale, folosind știința și noile tehnologii; -    dezvoltarea competențelor tehnice, digitale, ecologice  ale elevilor; -    înființarea de ateliere, cluburi educaționale în școală cu accent pe aplicații practice; -    atragerea elevilor în concursuri,  competiții școlare în domeniul electronicii; -    stimularea creativității elevilor; -    dezvoltarea școlii, a elevilor și a colectivului de cadre didactice.  
Durata proiectului:
1 an
Date de contact a persoanei de legătură:
Fundatia Comunitara, fundatiacomunitarabc@gmail.com
Obiectiv financiar:
2000
Aleargă Susţine

Ambasadori proiect:

Acest proiect nu are ambasadori

Alergători proiect:

Acest proiect nu are alergători

Susţinători proiect:

Acest proiect nu are susţinători
Distribuie: